NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Ecommerce Trends CEE English Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Raluca Georgescu Żurawski Osin Shirobokov Adalberth Drynko Badura Radu Kinecki Kevin Edwards

Prelegenci

Śledź zmiany na naszej stronie i na FB! Prelegentów ujawniamy sukcesywnie :)


Gunnar  Adalberth

Gunnar Adalberth

director of business development, UPS Access Point

Gunnar Adalberth jest Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu punktu sprzedaży detalicznej UPS Access Point. Uruchomiony w zeszłym roku UPS Access Point to elastyczne alternatywne rozwiązanie dla dostawy do domu, przy którym zapracowani konsumenci, kupujący towary przez internet mogą wybrać miejsce dostawy i zwrotów w takich lokalizacjach, jak sklepy ogólnospożywcze, stacje benzynowe i kioski z prasą. Wcześniej, Gunnar zajmował stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Biznesu przy Letnich Igrzyskach Olimpijskich Londyn 2012, z ramienia firmy UPS, zarządzając relacjami ze wszystkimi sponsorami igrzysk, reprezentując UPS - firmę dostarczającą konkurencyjne rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw wszystkim właściwym firmom związanym z Igrzyskami Londyn 2012. Zanim został Dyrektorem ds. Rozwoju Biznesu przy Igrzyskach Londyn 2012, Gunnar był Dyrektorem Handlowym na Kraje Skandynawskie i mieszkał w Sztokholmie. Od 2006 do 2009 roku, Gunnar nadzorował zarząd i wzrost przychodów firmy UPS w Krajach Skandynawskich. Gunnar rozpoczął pracę w UPS w 1990 roku i zdobywał doświadczenie pełniąc rozmaite funkcje w marketingu, strategi i rozwoju biznesu. Gunnar urodził się w Sztokholmie. Zdobył tytuł licencjata w dziedzinie Marketingu i Zarzązania w Union University i stopień magistra zarządzania w the Owen School of Business na Uniwersytecie Vanderbilt, w Nashville.

Piotr  Badura

Piotr Badura

wiceprezes zarządu, Deltavista

Od 2002 roku związany z Grupą Deltavista, która stworzyła wiodące biura danych gospodarczych i zarządzania ryzykiem kredytowym w Austrii, Niemczech i Szwajcarii. Odpowiada za rozwój platformy informatycznej i produktów Deltavista, między innymi z obszaru detekcji fraudu. Współtworzył rozwiązania dla leaderów branży eCommerce, finansowej i telekomunikacyjnej. Wcześniej zarządzał zespołami projektowymi w firmach takich jak Comarch, Onet. Absolwent Informatyki na Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie oraz Finansów i Bankowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie.

Artur  Banach

Artur Banach

CEO, Netsprint

Od 12 lat zajmuje się zagadnieniami związanymi z marketingiem internetowym. Prelegent na licznych konferencjach branżowych. Wieloletni prezes Zarządu Netsprint, firmy, która współtworzy polski ekosystem reklamowy w obszarach: reklamy kontekstowej (Adkontekst), content marketingu (ContentStream), audience targetingu (DMP Netsprint Audience), personalizacji (Netsprint Adserver, Related Content) i e-commerce (Adkontekt eCommerce, Netsprint Search). Wcześniej współpracował z inkubatorem e-Katalyst oraz pracował w dziale Tax and Legal Services w PriceWaterhouseCoopers w Los Angeles. Jest absolwentem Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie; lubi podróże, sport i kino; ma dwóch synów.

Natalia  Bujak

Natalia Bujak

brand manager marki, Abstrawear

Od 10 lat specjalizuje się w zarządzaniu w branży mody dzięki zestawieniu dyplomu Uniwersytetu Ekonomicznego z dyplomem Szkoły Artystycznego Projektowania Ubioru w Krakowie, podczas pobytu w Indiach w 2009 roku wykładała Basics of Marketing In the Fashion Industry w Arch Academy of Design w Jaipurze  oraz koordynowała prace jednego z największych eksporterów tekstyliów w północnych Indiach. W pracy managera w branży artystycznej pomaga jej dodatkowo kilkuletnie doświadczenie w controllingu finansowym nabyte podczas pracy dla jednej z topowych firm consultingowo finansowych.

Łukasz  Ciechanek

Łukasz Ciechanek

dyrektor rozwoju, ContentStream

Dyrektor rozwoju ContentStream, największej w Polsce sieci content marketingu, należącej do firmy Netsprint. Odpowiada za strategię rozwoju i relacje z kluczowymi klientami sieci. Wcześniej był w Netsprincie kierownikiem ds. rozwoju sieci reklamowej Adkontekst. Pracował również w Acxiom Polska, jako online & trigger marketing manager. Wiceprzewodniczący grupy roboczej Content Marketing przy IAB Polska. Absolwent zarządzania i marketingu w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz Szkoły Strategii Marki.

Árpád  Deák

Árpád Deák

senior sales manager, Emarsys eMarketing Systems

Árpád has worked for several international companies and successfully developed and established the market entrance for these companies in different countries across Europe, the United States and South America. At his previous Company Árpád built up the Sales operations for a Hedge Fund in Austria and Germany and later moved on to become the managing director of the US operations in New York City. In this position Árpád successfully developed and lead the US market and also became responsible to establish the Group´s financial products in South America where he also opened offices in Sao Paulo and Montevideo. At Emarsys eMarketing Systems AG Árpád is responsible for developing the Market in the Eastern European Region and establishing Emarsys and its solution in the various countries.

Stefan  Donat

Stefan Donat

managing director, Docdata

After his studies of precision engineering in Berlin he worked as head of a staff unit in one of the subsidiaries of Thyssen Krupp AG. Subsequently he established the German subsidiary of a US software company in Munich. Afterwards, in cooperation with two acquaintances, he co-founded his own company, which was successfully sold to a corporate group in the US 10 years later. Since September 2013 he is Managing Director, responsible for Sales and Marketing, of Docdata - a leading European provider of e-commerce services. He works and lives according to his belief that one cannot succeed without having set goals. In his free time he likes to travel, play golf and practice yoga.

Katarzyna  Drynko

Katarzyna Drynko

marketing director, Spinacz.pl

Swoje dziewięcioletnie doświadczenie w obszarze działań e-marketingowych wykorzystuje, odpowiadając za komunikację platformy służącej do optymalizacji procesów posprzedażowych dla e-commerce – Spinacz.pl. Pasjonatka Internetu. Początkowo swoją wiedzę w e-commerce zdobywała, budując i prowadząc sklep internetowy z kosmetykami. Później współtworząc innowacyjny projekt technologiczny usprawniający logistykę e-sklepów. W trakcie swojej kariery zawodowej współpracowała z wieloma kluczowymi partnerami branży e-commerce.

Kevin  Edwards

Kevin Edwards

global client strategy director, Zanox

Kevin Edwards is the Global Client Strategy Director at zanox. Based in London he has worked in affiliate marketing for 13 years and is responsible for providing insight and analysis to blue chip clients across Europe. He was Chair of the Affiliate Marketing Council and was responsible for launching key self-regulatory industry initiatives in the UK. Every year he publishes the top ten affiliate marketing trends for the forthcoming year and will be presenting some of his findings at this year’s event.

 

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

CEO, CDP.pl

Związany z CDP od 2006. Karierę rozpoczynał w grupie Agora pracując przy powstaniu portalu Gazeta.pl. W zarządzie CDP.pl zasiada od 2010. W 2014 został również współwłaścicielem spółki. Absolwent Prywatnej Wyższej Szkoły Businessy i Administracji oraz Szkoły Głównej Handlowej. Z wykształcenia ekonomista z zamiłowania zapalony gracz RPGów i miłośnik historii.

Raluca  Georgescu

Raluca Georgescu

marketing & sales director, F64

Raluca Georgescu is the Marketing & Sales Director of F64, the biggest photo-video retailer in South Eastern Europe. Although F64 started as an offline retailer, the business has gradually grown into an omnichannel player integrating its mobile, online and offline efforts into developing a strong community of photography and videography passionates. Raluca has over 10 years of extensive experience in digital marketing and online business management and she has joined F64 with the enthusiasm of integrating the digital efforts of the company and translating the well-established offline brand into the online environment.

Mateusz  Gordon

Mateusz Gordon

e-business development director, EMEA, Gemius

Ekspert firmy Gemius od handlu internetowego. Komentuje rynek e-commerce w ujęciu globalnym i polskim. Posiada wiedzę na temat zachowań, potrzeb oraz zainteresowań e-konsumentów. Specjalizuje się w metodach usprawniania biznesu w branży e-commerce, zarówno na poziomie budowania strategii, jak i dostarczania odpowiednich narzędzi do jej realizacji. W Gemiusie, jako International E-commerce Segment Manager, odpowiada za tworzenie i rozwój globalnej strategii sprzedażowej w segmencie e-commerce, a także koordynuje prace nad rozwojem narzędzia służącego do pomiaru rynku sklepów internetowych – gemiusShopMonitor, dzięki któremu klienci będą mieli możliwość analizowania danych o własnej działalności na tle konkurencji oraz porównywania swoich kluczowych wskaźników sukcesu z całym rynkiem lub daną branżą.

Piotr  Karwatka

Piotr Karwatka

wiceprezes zarządu, Divante

W Divante odpowiedzialny za technologię, procesy oraz produkcję. Pracował nad projektami dla firm takich jak Agora, TVN, Energa. Autor książki 'Technologia w e-Commerce'. Współtworzył ok. 30 komercyjnych aplikacji desktopowych - wydawanych na rynkach europejskim, australijskim i Stanów Zjednoczonych. W branży internetowej od 2002 roku, był współautorem pierwszego polskiego agregatora blogów Blogfrog.pl. Od 2000 roku związany z tworzeniem oprogramowania desktop/web/server. Jest absolwentem informatyki na Politechnice Wrocławskiej. Przed stworzeniem Divante pracował w międzynarodowych firmach IT tworzących oprogramowanie do obsługi telefonii VoIP (do dzisiaj rynki bliskiego wschodu w dużym stopniu korzystają ze stworzonych wtedy systemów) oraz oprogramowanie dla programistów.

Wojciech  Kaszycki

Wojciech Kaszycki

prezes zarządu, Bizmatica Polska

Praktyk zarządzania z pogranicza finansów i informatyki, związany z biznesem od ponad 14 lat kariery zawodowej. Autor wielu publikacji o tematyce finansowej. Pionier rozwiązań informatycznych dla polskiego sektora bankowego.  Współzałożyciel oraz Prezes Zarządu Bizmatica Polska, spółki będącej biznesowym integratorem rozwiązań dla przedsiębiorstw, w tym banków oraz innych instytucji finansowych.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24

Z branżą e-commerce i IT związany od kilku lat. Do jego obowiązków należy monitoring rynku, rozwój oferty serwisu Przelewy24, inicjowanie, koordynowanie i  nadzór nad prowadzonymi projektami, a przede wszystkim pozyskiwanie i budowanie relacji z kluczowymi Klientami oraz Partnerami serwisu. W codziennej pracy wizję Klienta zamienia w pełnowartościowy produkt. Prelegent podczas licznych imprez branżowych oraz szkoleń.  W trakcie swojej kariery zawodowej współpracował z wieloma kluczowymi Partnerami, był odpowiedzialny za nadzorowanie wdrożeń  rozbudowanych projektów w zakresie dedykowanych rozwiązań płatniczych. Ukończył UAM w Poznaniu na kierunku komunikacji społecznej.

Marcin  Klimaszewski

Marcin Klimaszewski

współzałożyciel i CEO, Cloudpack

Z rynkiem Internetowym związany jest od 15 lat. Od 2014 jest szefem i współtwórcą firmy www.cloudpack.pl , która pomaga wygodnie prowadzić sprzedaż Internetową, prowadząc magazyn i obsługując wysyłki zamówień dla kilkudziesięciu sklepów Internetowych. Od 2000 roku angażuje się w projekty w fazie start-up, które zmieniają polski rynek. Budował kanał sprzedaży dla kart pre-paid ORANGE (dawniej Idea POP), w portalu pracuj.pl odpowiadał za współpracę z kluczowymi klientami i przekonał ich, że Internet to narzędzie rekrutacji i budowania employer branding, w portalu zakupowym MyDeal.pl odpowiadał za budowanie kategorii Produkty oraz Dom i Wnętrze. Mocno angażuje się w rozwój polskiego rynku logistyki e-commerce uczestnicząc w działania Izby Gospodarki Elektronicznej. Prywatnie ojciec Franka (5 lat) i Marysi (10 miesięcy).

Marta  Komar

Marta Komar

marketing manager, Grupa Furgonetka

Ponad 6 lat doświadczenia w marketingu, skoncentrowana na działaniach digital, przy wprowadzaniu nowych produktów dla wiodących firm w branży e-commerce. Obecnie odpowiada za popularyzację nowoczesnej logistyki oraz wdrożenie i rozwój usługi FurgonetkaDziś. Entuzjastka wearables, internetu rzeczy i niekonwencjonalnego podejścia do życia.

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia

Absolwent Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego. W IDG Poland pracował 14 lat. Zaczynał od pracy dziennikarza Computerworld. Był redaktorem naczelnym Cybera, kierował działem internetowym wydawnictwa IDG Poland. Zarządzał kilkunastoma redakcjami, działami sprzedaży i marketingu, community & audience managementu, webdevelopmetu i webmasteringu, kategoryzacji oraz administracji infrastrukturą. Jest na bieżąco z tym, co dzieje się na szeroko pojętym rynku IT. Wiceprezes rady nadzorczej IAB Polska (z ramienia IDG). W latach 2008-2012 pracował w Agorze jako dyrektor wydawniczy ds. serwisów biznesowych i technologicznych Gazeta.pl, dyrektor wydawniczy ds. ecommerce i direct marketing oraz dyrektor do spraw rozwoju produktu reklamowego. Obecnie ecommerce director w Dentsu Aegis Network/Hypermedia.

.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director, Bluerank

Od kilkunastu lat obecny w branży internetowej, doradzając najważniejszym graczom rynku finansowego, telekomunikacyjnego, e-commerce oraz sektora FMCG. Jako współwłaściciel Bluerank odpowiedzialny za rozwój i zarządzanie firmą, jednocześnie pasjonat digital analytycs. Aktywny członek takich stowarzyszeń branżowych jak CXPA, DAA, IAB, PTBRiO oraz Izby Gospodarczej e-commerce Polska. Pionier obszaru badań doświadczeń i satysfakcji użytkowników, współtwórca platformy opiniac.com. Prelegent konferencji branżowych w Polsce i zagranicą. Prywatnie – tata, maratończyk, fan hardrocka i psów rasy labrador retriever.

Mikhail  Osin

Mikhail Osin

head of mobile and business development, OZON.ru

Mikhail joined OZON.ru in 2008 as PR/GR and Marketing Communications specialist and headed this direction until 2011. In 2011 he started completely new sales channel – OZON.ru Digital Sales (eBooks, audiobooks, games and soft download). In 2014 Mikhail headed Projects Development Department with main focus on Mobile, Export and a number of other projects.

Jacek  Palec

Jacek Palec

prezes, bdsklep.pl

Prezes sklepu stricte internetowego w segmencie e-groceries – bdsklep.pl. Twórca modeli biznesowych i niezłomny poszukiwacz nowych źródeł monetyzacji. Pasjonat e-commerce i ułatwiania życia klientom. Jego wiedza jest pogłębiona doświadczeniami zdobytymi w wielu instytucjach finansowych oraz handlowych. Współtworzył min. projekt startup’owy który wszedł na rynek pod nazwą Euro Bank. W najcięższych problemach jest w stanie odnaleźć pozytywny element i w oparciu o niego budować strategię sukcesu. Business Coach, wykładowca ICAN Institute

Tomasz  Przybyłowicz

Tomasz Przybyłowicz

reseller, IgnitionOne

Od ponad 15 lat związany z branżą reklamy internetowej. Od stycznia 2013 roku do teraz, Reseller firmy IgnitionOne. Od stycznia 2013 roku do grudnia 2014 roku pełnił funkcje Prezesa Zarządu firmy Httpool Polska, która jest 15 oddziałem na świecie sieci reklamowej Httpool. Przedtem był 1,5 roku Pełnomocnikiem Zarządu ds. Business Development oraz Client Service Director w agencji komunikacji Hypermedia Isobar z grupu Dentsu Aegis Network. Od września 2008 przez 2 lata stał na czele Działu Handlowego w spółce Nasza-Klasa Sp. z o. o., w której odpowiedzialny był za przychody ze sprzedaży powierzchni reklamowej oraz e-Commerce. Wcześniej kariera zawodowa Tomasza Przybyłowicza związana była przez 5 lat z portalem Interia.pl. Tam w latach 2003 – 2007 zajmował stanowisko Dyrektora Sprzedaży Produktów Reklamowych, a w okresie od kwietnia 2007 do lipca 2008 roku był Dyrektorem Handlowym. W latach 2001 – 2003 pracował w Onet.pl, głównie na stanowisku Key Account Manager. Jednocześnie w okresie od 2007 – 2010 Przybyłowicz pełnił funkcję członka Rady Nadzorczej IAB Polska, z ramienia firm: Interia.pl S.A oraz Nasza Klasa Sp. z o.o..

Andrei  Radu

Andrei Radu

CEO & founder, GPeC

Andrei Radu has founded GPeC (GPeC E-Commerce Awards Gala) – the most important e-commerce event in Romania and the biggest national online shops community – 10 years ago and has been since then been GPeC’s CEO. Andrei has written over 150 e-commerce articles, founded the first e-commerce magazine in Romania (Link), participated in the auditing of over 1000 Romanian online shops, coordinated 2 national e-commerce studies in 2008 and 2010 for the Romanian industry and brought the first neuromarketing and eye-tracking studies to the country.

Paweł  Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający, FreshMail

Absolwent Akademii Ekonomicznej w Krakowie. Od czerwca 2007 roku na stanowisku brand managera rozpoczął wprowadzanie na rynek FreshMaila - nowoczesnego narzędzia do email marketingu, które jest jednym z najbardziej dynamicznie rozwijających się systemów tego typu. Obecnie dyrektor zarządzający firmy FreshMail. Ekspert email marketingu, współtwórca sukcesu wielu kampanii nagradzanych i wyróżnianych na takich konkursach jak Golden Arrow, WebStar Creative, Mixx Awards czy Kreatura. Autor książki 'Świeże podejście do e-mail marketingu', a także współautor wielu innych. Mówca na konferencjach branżowych oraz wykładowca wyższych uczelni. Szef grupy ds. email markeitngu przy IAB Polska, członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem jury konkursach IAB Creative Showcase oraz Webstar Festival. Prywatnie mąż Pauliny, z którą latem nurkuje, a w zimie oddaje się białemu szaleństwu. W pozostałym wolnym czasie oddają się zamiłowaniu do wspólnych podróży oraz pasji skoków ze spadochronem.

Vlad  Shirobokov

Vlad Shirobokov

co-founder and commercial director, East-West Digital News

Co-founder and commercial director of East-West Digital News, has 10 years of IT and e-commerce industry experience in Russia, the CIS and Western Europe, is focused on business development and consulting on market entry to Russia.

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl

Z rynkiem internetowym związany praktycznie od samego początku. Dziennikarz Computer Studio, Gier Komputerowych, Cybera, Internet Standard. Przez 6 lat manager w Agorze, dołączył do zespołu Gazeta.pl w dziale sprzedaży. Przez blisko 7 lat szef sprzedaży online w International Data Group. Był również dyrektorem zarządzającym gram.pl - spółki prowadzącej serwis informacyjny, serwis społecznościowy oraz sklep skierowany do graczy. Wrócił do IDG Poland na stanowisko online business development director, które zajmował przez dwa lata. Obecnie prezes zarządu startupa NoNoobs.pl S.A. Prywatnie zainteresowany MMO, social mediami i gamifikacją.

Michał  Szkolak

Michał Szkolak

kierownik ds. dystrybucji i logistyki, sendFAST

Współtwórca sukcesu najtańszej platformy zamówień kurierskich w Polsce. Swoje wyższe wykształcenie logistyczne na co dzień przekuwa na coraz to szybsze i tańsze kanały dystrybucji. Posiada również 7 letnie doświadczenie w handlu w branży energetycznej, przemysłowej i elektronicznej. Wprowadzał na rynek polski nowe marki, organizował sieć franczyzową dla międzynarodowego koncernu. 

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Absolwentka Instytutu Bibliotekoznawstwa i Informacji Naukowej Uniwersytetu Warszawskiego (specjalizacja wiedza o dawnej książce i edytorstwo). Pracę w IDG Poland zaczynała w 1997 r. na stanowisku sekretarza redakcji Magazynu Cyber (kultowego magazynu traktującego o szeroko pojętej kulturze cyfrowej i internecie). W latach 1999 -2006 sekretarz redakcji tygodnika Computerworld. W latach 2006 r.- 2011 r. r organizowała konferencje Internet Standard, które zapoczątkowała konferencja Internet 2k6 - najpopularniejszy cykl spotkań branży internetowej. Do 2011 r zadania związane z organizacją konferencji łączyła z obowiązkami wydawcy Internet Standard.

Denis  Wanča

Denis Wanča

digital media leader, ACOMWARE

Denis works for ACOMWARE as a Digital Media Leader. He entered the area of online marketing when still at school, when he started working as a PPC specialist and web analyst for a large company. He studied marketing and management at Czech University of Life Sciences in Prague. In ACOMWARE he is in charge of the Digital Media Marketing Department responsible for planning, implementation and evaluation of clients’ campaigns. His hobbies include travelling, sports or hanging out with friends.

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej

Reprezentuje Izbę Gospodarki Elektronicznej, której misją jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie. Dyrektor ds. Korporacyjnych Allegro Group, holdingu zarządzającego wiodącymi, europejskimi platformami handlu elektronicznego i płatności internetowych. Jego 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu mediami cyfrowymi obejmuje budowę innowacji internetowych w sieci radiowej RMF, założenie portalu Interia.pl oraz rozwój multimedialny Grupy ITI (telewizji TVN i portalu Onet).Jako szef Rady Nadzorczej PBI inicjował standardy badań Internetu w Polsce.

 

Sławomir  Żurawski

Sławomir Żurawski

dyrektor zarządzający sprzedażą w segmencie klienta biznesowego, pion sprzedaży, Poczta Polska

Menedżer z szerokim i wieloletnim doświadczeniem w branży logistycznej. Od kilku lat związany z Pocztą Polską, gdzie z powodzeniem realizował strategię rozwoju segmentu kuriersko-paczkowego. Obecnie jest szczególnie skupiony na sektorze B2B oraz eCommerce, który jego zdaniem na nowo definiuje wyzwania stojące przed Grupą Poczty Polskiej. Dynamiczny, doskonale radzący sobie z bardzo zmiennym otoczeniem. Zaangażowany, jako zarządzający, w wielu strategicznych projektach, zmieniających tradycyjne oblicze Poczty Polskiej w kierunku nowoczesnego, innowacyjnego i rynkowego przedsiębiorstwa.