NoNoobs 2011/12 2013 2014 2015 2016 2017 Raporty Ecommerce Trends CEE English Zaloguj Załóż nowe konto
Przypomnij hasło
Twitter Facebook Goldenline Linked In Linked In
prevnext
Raluca Georgescu Żurawski Osin Shirobokov Adalberth Drynko Badura Radu Kinecki Kevin Edwards

Program

Dzień 1

2015-09-22

09:30-09:45

Kawa/Networking#

09:45-10:00

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


10:00-10:30

Boundaries for the European Commerce - where are the limits for channels, borders and business models?#

As we face new political and cultural challenges in Europe, more and more B2C and B2B relations are about e-transactions. We have all seen amazing growth and increased consumer trust towards eCommerce, but also more and more competition.  How our businesses must adapt to win long term? Where is the largest growth potential? What are the most dangerous threats?

Grzegorz Wójcik

Grzegorz Wójcik

Izba Gospodarki Elektronicznej


10:30-11:00

ECOMMERCE IN RUSSIA. What international merchants, service providers and entrepreneurs must know to succeed in a high-growth and fast-changing market#

In spite of the international turmoil, the Russian ecommerce market is still growing and many players across the globe continue serving an ever increasing number of online shoppers from this country. However, in a cross-border market that had so far almost doubled every year ($2.5 billion in 2014), the present troubled times have brought new difficulties and opportunities. While ecommerce flows from China are reaching new heights, many Western online retailers are recording slower sales growth, or decrease, due to increased competition and to the ruble’s fall.

Vlad  Shirobokov

Vlad Shirobokov

co-founder and commercial director, East-West Digital News


11:00-11:30

Romanian Ecommerce - Double or nothing?#

Romanian ecommerce has known an accelerated growth in 2014 and this growth continues to surprise retail players who thought online was just a nice-to-have. The large number of offline retailers, offline brands and e-commerce brands from CEE entering the market, the high number of consumers starting to trust online purchases, all these factors have contributed to an ecommerce market of 1.1 billion EUR at the end of 2014. And the trends assure us that there is only one way for retailers to approach online commerce in Romania: all-in!

Andrei  Radu

Andrei Radu

CEO & founder, GPeC


11:30-12:00

Kawa/Networking#

12:00-12:40

New Delivery Strategies for Ecommerce #

Various models for Ecommerce logistic in Europe. Subscription-based premium clubs with special delivery options. New technology like drones. Click&Collect parcel lockers. Sharing economy in delivery. New Apps useful for clients and logistic industry. Near future for delivery&logistic in a time of big cross-border trade.

Gunnar  Adalberth

Gunnar Adalberth

director of business development, UPS Access Point


12:40-13:10

Zwroty towarów jako czynnik przewagi konkurencyjnej sklepu internetowego#

Każdy właściciel sklepu internetowego jest świadomy obowiązku przyjmowania zwracanych zakupów przez klientów. Coraz częściej sklepy nie tylko wypełniają ustawowe minimum, ale również oferują pokrycie kosztów zwracanej przesyłki czy też wydłużają okres, w którym klient może dokonać zwrotu. Jak odpowiednie customer experience zapewnia rozwój biznesu. O trendach i dopasowanych elastycznych rozwiązaniach dla sklepów internetowych opowie Sławomir  Żurawski, dyrektor zarządzający sprzedażą dla klienta biznesowego w Poczcie Polskiej.

 

Sławomir  Żurawski

Sławomir Żurawski

dyrektor zarządzający sprzedażą w segmencie klienta biznesowego, pion sprzedaży, Poczta Polska


13:10-13:40

Jak skutecznie sprzedawać online w Niemczech i czego wciąż brakuje w polskim Ecommerce?#

·ulubione metody płatności – wady i zalety
·identyfikacja klientów i ich powiązań – wiedza konieczna do trwałego wzrostu
·nieuzasadnione zwroty – sposoby minimalizacji

Piotr  Badura

Piotr Badura

wiceprezes zarządu, Deltavista


13:40-14:10

We know what you bought last Summer – Follow but don´t frighten” – Emarsys the B2C Marketing Cloud#

Consumers expect and deserve to be treated as individuals. In order to be a brand truly loved by your customers, you need to achieve true personalization. You need to engage with them in a way that’s contextually relevant to them. Omnichannel marketing automation system and integrates customer intelligence, personalization, predictive recommendations and automation across channels. Casu study industry leaders like eBay, Toys R Us, Yahoo 7, Sky, Volvo, AS. Watson Group, and Lufthansa World Shop.


14:10-15:00

Obiad/Networking#

15:00-15:30

Logistyka w ecommerce. Jak zaoszczędzić czas?#

Dlaczego właściciele/pracownicy w ecommerce cierpią na brak czasu? Co wpływa na koszt i czas obsługi zamówienia? Ile czasu trwa realizacja zamówienia? Dlaczego analiza podstawowych danych w firmie jest tak ważna? Oszczędzaj czas poprzez optymalizację. Wykorzystaj zaoszczędzony czas i pieniądze na rozwój e-biznesu.

Katarzyna  Drynko

Katarzyna Drynko

marketing director, Spinacz.pl


15:30-16:00

Brand * Commerce#

·Co przyniesie zbliżenie marek i sprzedaży?
·Jakie siły działają na rynku skracając ścieżki konsumentów: marketplaces, d2c, buy buttons, unboundling...
·Czy uda się utrzymać relacje marek z konsumentem przy rosnących apetytach rzeszy pośredników?

Michał  Kreczmar

Michał Kreczmar

ecommerce director, Dentsu Aegis Network/Hypermedia


16:00-16:30

Budowanie efektywnej strategii omnichannel#

·Kim jest digital native i jak zaspokoić potrzeby nowego konsumenta
·Symbioza kanału offline z kanałem online, czyli „no-line”
·Filary strategii omnichannel
·Unique value proposition, czyli nowe poziomy konkurencyjności
·Dostosowanie organizacji do wdrożenia strategii omnichannel

Mateusz  Gordon

Mateusz Gordon

e-business development director, EMEA, Gemius


16:30-16:45

Agnieszka Świtkowska

Agnieszka Świtkowska

co-founder, NoNoobs.pl

Dariusz Sokołowski

Dariusz Sokołowski

co-founder, NoNoobs.pl


Dzień 2

2015-09-23

09:00-09:15

Kawa/Networking#

09:15-09:30
09:30-10:00

-Current situation in Czech ecommerce
-Characteristics of a Czech client and what they require from e-stores
-Current trends on the market concerning advertising channels and formats
-Most important tools and technologies for the Czech market
-Opportunities for expansion into the Czech Republic
-Specific legal regulations of the Czech market

Denis  Wanča

Denis Wanča

digital media leader, ACOMWARE


10:00-10:30

Making e-commerce business in Russia#

OZON.ru story. Building e-commerce in Russia from scratch. Online-shopping today and tomorrow. How we work (Our values). Growing categories, popular payment and delivery methods.  When mobile will overtake desktop. The potential of export sales. Legislative regulation in Russia. A few words about OZON travel, OZON dostavka and LitRes.

Mikhail  Osin

Mikhail Osin

head of mobile and business development, OZON.ru


10:30-11:00

Community - the secret source behind omnichannel success in SEE#

F64 is the leading photo-video player in South Eastern Europe. The business has grown from a small community built around an offline shop 14 years ago into a 20 million EUR omnichannel business. In this presentation, Raluca will explain the main 10 strategic focus points that brought F64 to be one of the lovebrands for photo-video aficionados.

Raluca  Georgescu

Raluca Georgescu

marketing & sales director, F64


11:00-11:30

Indywidualne rozwiązania płatnicze dla sklepów - nowy trend na rynku płatności#

Czym charakteryzuje się dobry system płatności i jakie potrzeby e-sklepu powinien zaspokajać? Co to są płatności mobilne, OneClick, IVR, płatności cykliczne i w jakich branżach najlepiej się sprawdzają? (case studies)
Bezpieczeństwo transakcji oraz potencjalne zagrożenia związane z bezpieczeństwem danych Klientów.

Jacek  Kinecki

Jacek Kinecki

dyrektor sprzedaży – ecommerce, Przelewy24


11:30-11:55

CDP.PL. Od pomysłu do wdrożenia. Jak zbudowaliśmy nasz ecommerce, jak rzuciliśmy wyzwanie branży, jak wydaliśmy Wiedźmina 3 i przetrwaliśmy do dzisiaj w jednym kawałku#

Opowieść o pierwszych 200 dniach istnienia platformy ecommerce CDP.PL. O tym czemu mając już cyfrową dystrybucję zdecydowaliśmy się uruchomić wysyłkową sprzedaż, dlaczego wybraliśmy na platformę Magento i jak Divante sprostało naszym oczekiwaniom. Dlaczego wierzymy, że w 3 lata zajmiemy miejsce wśród największych w branży. A na deser unikatowe spojrzenie w kulisy największej premiery growej tego roku na rynku, - Wiedźmin 3: Dziki Gon!

Michał  Gembicki

Michał Gembicki

CEO, CDP.pl

Piotr  Karwatka

Piotr Karwatka

wiceprezes zarządu, Divante


11:55-12:30

Kawa/Networking#

SALA A

2015-09-23

12:30-12:55

Jak dotrzeć do klientów Twojej (offline’owej) konkurencji (case study z regionu CEE branż: auto, telco i…ecommerce)#

Tomasz  Przybyłowicz

Tomasz Przybyłowicz

reseller, IgnitionOne


13:00-13:25

10+ porad jak zorganizować sprawną dostawę towarów, która stanie się Twoją przewagą konkurencyjną (case study AbstraWear)#

- jak można oszczędzić dzięki outsourcingowi logistyki
- jak w łatwy sposób zorganizować dystrybucję produktów na rynku światowym i krajowym (Same Day, Omnichannel i trendy w Retail)
- o czym pamiętać w logistyce międzynarodowej (zwroty, cła itd… i jak sobie z tym radzić)
- ile kosztuje zwrot międzynarodowy i z jakim poziomem zwrotów można się spotkać w zależności do branży i danego rynku
- jaki wprowadzenie nowych form dostawy wpływa na wzrost sprzedaży w branży retail

Natalia  Bujak

Natalia Bujak

brand manager marki, Abstrawear

Marcin  Klimaszewski

Marcin Klimaszewski

współzałożyciel i CEO, Cloudpack


13:30-13:55

Email Marketing Automation#

Marketing automation to jedno z najczęściej powtarzanych haseł w ciągu ostatniego roku. Podczas prezentacji dowieszdowiesz się jak  w prosty sposób za pomocą dobrego systemu do email marketingu, Google Analytics oraz zaawansowanej personalizacji możesz stworzyć programy marketingowe, które pozwolą Ci zaoszczędzić nie tylko czas, ale i nerwy. Dzięki marketing automation będziesz mógł zaplanować komunikację z Twoimi odbiorcami dostosowaną do ich potrzeb, a Twój email marketing stanie się bardziej efektywny.

Paweł  Sala

Paweł Sala

dyrektor zarządzający, FreshMail


14:00-14:25

Jak przyciągnąć, urzec i zdobyć klienta? Content marketing w ecommerce (case study)#

Czy content marketing może wspierać ecommerce? Na jakich etapach ścieżki zakupowej klienta jest szczególnie ważny? Jak ważną rolę odgrywa personalizacja contentu? Co zrobić, by stworzyć angażujący użytkowników content? Na te i inne pytania postaramy się odpowiedzieć w naszej prezentacji. Zaprezentujemy badania, inspiracje i przykłady skutecznych polskich kampanii content marketingowych.


SALA B

2015-09-23

12:30-12:55

Affiliate marketing is big business. According to a recent survey it will drive £16bn in revenue, with an impressive ROI of £15 for every £1 spent by advertisers in the UK alone. Join us for this session in which Kevin Edwards will explore some of the key trends and themes shaping the performance industry. Covering the growth of m-commerce, the challenge of tracking between devices, changing consumer behaviour and the importance of data in shaping strategy, this session aims to give you key insights that will determine the future direction of the channel.

 

Kevin  Edwards

Kevin Edwards

global client strategy director, Zanox


13:00-13:25

Broker kurierski jako dobry partner dla rynku ecommerce#

- Kto to jest broker kurierski
- Komu i w jaki sposób pomoże obniżyć cenę finalną produktu
- Zalety i plusy współpracy
- Cechy dobrego pośrednika
- Jak łatwo można zaistnieć na rynkach zagranicznych
- Przykłady i kompetencje serwisu sendFAST

 

Michał  Szkolak

Michał Szkolak

kierownik ds. dystrybucji i logistyki, sendFAST


13:30-13:55

Eventually and somehow is no longer sufficient - Smart Fulfilment & Returns Solutions For Ecommerce#

In growing Ecommerce markets online shoppers are quickly becoming more and more demanding: A growing number of truly customer-focused retailers reliably send orders without delay and charge little or nothing for shipping and returns. Customers are getting used to a level of service which they no longer consider a luxury. How can online retailers both gain a competitive edge and meet their customers' growing expectations at the same time? Being cheap AND fast usually means service cannot be good. But is that true? And how can ambitious retailers identify the right service provider for fulfilment and returns?

Stefan  Donat

Stefan Donat

managing director, Docdata


14:00-14:25

Personalizacja jako usługa - pro-aktywna obsługa Klientów w kanałach online i mobile oraz jej wpływ na wzrost konwersji i sprzedaży. Przykład wdrożenia w Tchibo.pl#

60% odwiedzających strony WWW oczekuje spersonalizowanej pomocy, 75% koszyków i formularzy jest porzucane, 66% Klientów podejmuje decyzję o zakupie będąc na konkretnej stronie produktu. Najważniejsze by zaadresować potrzeby odwiedzających wtedy gdy tego oczekują. Narzędzia osPE umożliwiają reagowanie na potrzeby Klientów tu i teraz poprzez monitoring działań Klientów w kanałach online oraz mobilnych a następnie wywoływanie akcji w odpowiedzi na te działania:

  • Komunikacyjne – chat, co-browsing, click2call
  • Informacyjne – wyświetlenie banera, przekierowanie na inny adres, podkreślenie komunikatu
  • Marketingowe – testy A/B oraz wielowymiarowe


14:30-15:20

Obiad/Networking#

15:20-15:50

Skuteczna sprzedaż FMCG online. Wirtualna odpowiedź na realne potrzeby każdego dnia?#

·Co decyduje o tym, że kupujemy w internecie produkty szybkozbywalne?
·Z jakimi barierami dotyczącymi handlu artykułami FMCG mają do czynienia sklepy internetowe i jakie stoją przed nimi szanse i wyzwania?
·Który model biznesowy daje gwarancję osiągnięcia sukcesu?
·Jaki model logistyczny jest optymalny w handlu internetowym w sektorze FMCG?

Jacek  Palec

Jacek Palec

prezes, bdsklep.pl


15:50-16:20

Efekt ROPO w segmentach polskiego ecommerce – 2015#

W modelu wielokanałowego ecommerce istnieje naturalny przepływ konsumentów pomiędzy on-line i off-line. Informacje dostępne w internecie mają znaczący wpływ na decyzję zakupową zarówno w sieci jak i w sklepie tradycyjnym. Bisko 70% konsumentów przeszukuje sieć, aby następnie udać się na zakupy w sklepie tradycyjnym po konkretny, już wytypowany produkt. Najciekawsze dane i obserwacje z kolejnej edycji badania efektu ROPO pod patronatem Izby Gospodarki Elektronicznej e-Commerce Polska i przy współpracy z onet.pl.

Zbigniew  Nowicki

Zbigniew Nowicki

managing director, Bluerank


16:20-16:50

Czy jesteśmy gotowi na Same Day Delivery w Polsce?#

Same day delivery zdobywa na świecie coraz więcej entuzjastów. Jednak sprostanie oczekiwaniom klientów nie jest łatwe. Trzeba pokonać wiele wyzwań – zapewnić niskie koszty wysyłek, nadania międzymiastowe czy odpowiednią logistykę. Jak radzi sobie z tym Zachód, a jak Polska? Jakie są oczekiwania klientów i jak kształtują się trendy w obsłudze „ostatniej mili”?

Marta  Komar

Marta Komar

marketing manager, Grupa Furgonetka


16:50-17:00